уторак, 15. мај 2018.

SOČNI TART SA MARELAMA



Zamesiti testo od sledećih sastojaka i odmah peći:

60 g smeđeg šećera
1 kesica vanile
1 celo jaje
100 g masti
2 kašike hladne vode
1/2 kesice peciva
oko 300 g brašna (zamesiti i polako dodavati brašno; malo će i ostati)


Testo razvući u tart pleh koji pre toga treba pouljiti i pobrašnjaviti.

Razvučeno testo izbosti viljuškom.

Eh, pošto je trebalo u testo utisnuti sveže neko voće (marelu ili neko drugo: šljive, takav je originalan recept) kod mene je došlo do obrta u postupku stvaranja.


Marele tek izvađene iz zamrzivača i nisu uspele da se odlede. Ubacujem ih u vodu i čistim od košpica.

Tart se već peče u rerni na 160 stepeni.

Pred kraj tart je izvađen i po njemu su poređane višnje (neko bi rekao sa zakašnjenjem, no ja sam baš tako htela). To sam vratila u rernu i još malo dopekla.

Efekat je skoro isti.

Pečen tart se hladi i izruči na tacnu.


Skuva se providan fil na bazi goveđeg želatina. No pošto ni tu nisam mogla da čekam, imam previše ideja, improvizujem kao da apstrahujem.

Umesto da dobro prohladim taj fil, prelila sam mlako, pa je kolač to upio i tako je nastao sočni tart (slično nekakvoj baklavi; a tartovi su mahom suvoparni) i što je još važnije taj fil je pošećerio višnje.

Možete izabrati svoju varijantu.

Providan fil:

U šerpu ubaciti šoljicu sirupa od višnje i pustiti da provri.

Kada provri smaći sa ringle i u to dodati razmućenu 1 kesicu želatina u malo hladne vode (treba da nabubri pre ubacivanja).

Sve sjediniti mešanjem i ohlađeno preliti preko kolača.


Treba da dobijete providnu želatiniranu pokrivku.

Ja sam to iskoristila u drugom obliku.

Preliveno ohladiti i iseći na trougliće.

Prijatno!




Нема коментара:

Постави коментар