уторак, 12. јун 2018.

BAJKA TORTA - ne peče se


Sutra je veliki moj jubilej - prvih 5 godina (za najlepši i najsrećniji dan 13 jun 2013-e), pa u to srećno ime nazdravljamo ovom tortom.

Zamesiti podlogu ili koru od sledećih sastojaka:

150 g mlevene plazme (greškom ubacila sam oko 200-220 g; tako da je podloga ispala bolja; potrošim deo koji će mi koristiti kasnije, sreća pa od velike plazme ima 300 g i ostade)
100 ml soka od narandže (koristim liker od pomorandže; dodavati postepeno i mesiti)
60 g omekavljenog margarina 
50 g otopljene čokolade
60 g smeđeg šećera (šećer nisam ubacila, jer je liker koji koristim umesto soka dovoljno sladak)

Preko formirane okrugle podloge dolazi I fil:


Ugrejati 100 ml mleka i 60 g smeđeg šećera i to preliti preko 150 g mlevenih lešnika (da se popari; ko nema lešnik mogu i orasi), a kada se masa ohladi u nju ubaciti 60 g margarina, sve sjediniti i premazati preko podloge. Ja ubacim i margarin u vruće, a onda dok skuvam naredni fil, ovaj prvi ohladim u frižideru.

Za II i III fil skuvati:

2 pudinga od vanile sa 500 ml mleka i 80 g smeđeg šećera.

U hladno dodati 125 g margarina, pa fil podeliti na dva dela, a u jedan deo staviti 50 g otopljene čokolade (ja sam u vruć fil dodala sve, i mešanjem rastopila čokoladu). Fil je ionako čvršći, pa nema potrebe da se hladi (tako da će biti malo "nezgodnije za razmazivanje, jer je sve filasto, ali polagano uspeva i to kod ove preukusne torte bez pečenja).



Deo fila od čokolade (II fil) naneti preko I fila (onaj sa poparenim lešnicima).

Potrebno je 300 g mlevene plazme za čitavu tortu. I sada onih srećnih preostalih oko 70 g mlevene plazme isprskati (namočiti) sokom od narandže (ja ga kvasim likerom od pomorandže; i tako sam i ovaj delikates potrošila).

Plazmu posuti preko čokoladnog fila, kako bi se dobio sloj koji će razdvajati II (čokoladni) i III (žuti) fil. 

Potom preko plazme staviti preostali deo III žutog fila.



Ostaviti da se stegne u frižideru, a potom umućenim šlagom premazati tortu sa svih strana (ja sam samo po vrhu i posve dovoljno). Težina torte oko 1 kg i 900 g.

Srećnih 5 godina sutra!


Prijatno!







Нема коментара:

Постави коментар