четвртак, 14. јун 2018.

BURBON KRILCA




Po dnu zemljane posude u kojoj će se sve i zapeći poređati neko povrće, što će poslužiti kao prilog uz ovo jelo. Moj današnji izbor: mladi isečeni krompirići i 2 zelene šilje paprike, isečene na krupnije kolutove.

Posoliti povrće i malo pouljiti.

Pileća krilca (5 komada) posoliti. Ja ću ovaj recept malo izmeniti i pojednostaviti, a neke preterane sastojke umanjiti.

Pripremiti glazuru:

Isečenu glavicu crnog luka propržiti na ulju, a kada luk postane staklast (providan) dodati u sve to:

par čena belog luka
burbon (viski; ili konjak; ja dodajem po jačini ravnopravno piće od 40% alkohola grčki "uzo")
jabukovo sirće
soja sos
2 kašike ajvara (ili paradajz sos)
2 kašičice smeđeg šećera (na 500 g pilećih krilaca ide po originalnoj recepturi čak 350 g smeđeg šećera ili 250 g belog, u glazuru)
mleveni biber

Glazuru ukuvati na tihoj vatri dok se ne ukuva i blago postane zgusnuta.



Ovako prirpemljena glazura, kaže recept, može se čuvati u frižideru i par meseci. Preporučujem da pripremite taman koliko vam treba.

Po original receptu sama krilca trebalo je ispeći u rerni pod alu folijom. Ja tako neću.

I ako ispečete tako krilca, onda ih treba staviti u tiganj pa na glazuri propržiti. Gubljene vremena.

Ja prelivam glazurom krilca, ređam ih preko podloge od povrća i sve fino zapečem. Efekat je isti, a jednostavnost kuvanja zagarantovana. 

Kada krilca dobro porumene sa gornje strane, otvoriti i samo ih okrenuti da se urešaju  i sa donje strane.



Prijatno!





Нема коментара:

Постави коментар