уторак, 5. јун 2018.

LIKER OD PITOME NANE



Nabrati i pod hladnim mlazom vode oprati 40 povećih listića pitome nane.

Listiće poređati po dnu staklene tegle od 1,5 litar.

Preko listića posuti 100 g belog šećera.

Naliti ljutom rakijom koliko da pokrije sve listiće, a to je 500 ml (ja sam u zalihama imala 370 ml viskija).

Ostaviti negde u kuhinji oko 40-ak dana, uz povremeno mućkanje bar dok se šećer ne istopi.

Nakon isteka 40 dana, a može i koji dan preko toga, liker procediti.

Ja ću tamo negde krajem jula naći za shodno da isto učinim, tako da će preći preko 40 dana, jer kad budem trebala da procedim liker neću biti kući, kao ni u zemlji Srbiji (tog 15 jula).

I tako ja sam u toku dana otvorila teglu, samo da učinim ispravku jednog "propusta". Štapnim blenderom isitniti lišće nane, jer će tako svaki sok i ekstrat posle biti evidentniji u ukusu likera, kad se procedi. 



Živeli! 

Нема коментара:

Постави коментар