среда, 13. јун 2018.

OREO SLADOLED


Na brzinu izmišljeno.

Pošto nemam više od jednog malog pakovanja slatke pavlake (200 ml), a trebalo bi mi bar 400-500, ja pribegavam onome što imam: šlagu u prahu.

I tako umutiti 100 g šlaga u prahu sa 100 ml vode.

U to sasuti 200 ml slatke pavlake i 2 kašike mrsnog mleka u prahu. 

Ako bude gusto umućeno razblažiti sa još malo hladne vode.

U to dodati obavezno 2 kašike mrsnog mleka u prahu; od sada obavezan sastojak svakog umućenog sladoleda (već treći put uvereno i provereno uz ovaj dodatak sladoled ostaje nezaleđen preterano).

U to još izdrobiti 6 oreo keksića.

Ništa ne šećerim, jer je sve taman slatko od šlaga i slatke pavlake.

Sasuti u posudu i zamrznuti.



Sutra vadimo kugle. Ipak malo se zaledi, ali nije to po onoj nezaleđenoj mojoj recepturi. Bez brige nije to previše. Povećati možda treba koju kašiku mleka u prahu. No ja sam ovako improvizovala samo usled nedostatka potrebnih sastojaka kod one nenadmašne recepture koju sam dva puta potvrdila. 



Prijatno!




Нема коментара:

Постави коментар