субота, 4. август 2018.

PUTER OD BUNDEVINOG SEMENA



Sirove semenke bundeve pre ovoga malo prepeći na suvo u šerpici uz neprestano mešanje da ne izgore.

Potom sam semenke potopila u vodu i držala neko kraće vreme i malo odmekave zaista (a do sutra da držim tako meni je besmisleno jako; imam druge stvari na umu, a ovako jednostavan namaz mogu da dovršim kad imam lufta baš za to).

U blender ubaciti:

prohlađene i oceđene semenke bundeve (golicu kako je još zovu)
malo maslinovog ulja
đumbir u prahu
malo mlevenog bibera
sušeni crni luk
beli luk u granulama
himalajsku so (ja sam zaboravila dodati, no to i nije neki propust; ovde je sve lako pridodati)

U toku mućenja dolivala sam po malo mlake vode kako bi postigla malo kremastiju masu. I iz čopera sam sve presula u posudu i štapnim blenderom malo finije i istnije izmutila. No, da ne bih dolivala previše vode ostavila sam ovako malo grublje i opet moguće da se fino razmaže ujutru po hlebu za doračak.

Puter je blago zelenkaste boje što po fotografiji nije moguće zaključiti.



Prijatno!


Нема коментара:

Постави коментар