уторак, 7. август 2018.

VEGANSKI SLADOLED



Umutiti štapnim blenederom:

2 poveće veoma zrele banane i
4 kašike kakao praha (najobičniji kakao prah, onaj iz kesice; čujem postoji i organski, a kada ga nađem naglasiću da ga i koristim)



U tu čokoladnu pastu fantastične slatkoće, mirisa  i ukusa, a bez trunke čak i dozvoljenih zaslađivača, dodajem još i sirovi kikiriki (šaku samlevenog; imala sam sirovi kikiriki već prepečen, samo sam ga sitno samlela za ovu svrhu).


Ostaviti da se zaledi,  a pošto sam ja ovo umutila pokasno na 2 sat pred drugu užinu - pojela sam nakon 2 sata boravka u zamrzivaču i tek je počelo po ivicama da se ledi.

Masa nije zaleđena kao što sladoled podrazumeva, ali je ohlađena, pa mi ovo dobro došlo kao kremasto čokoladirano osveženje danas.

Idelano i brzo, a još posno. Slično može i od nekih drugih vrsta voća.

Prijatno!


Нема коментара:

Постави коментар