среда, 20. март 2019.

SARMA OD KELJA





Sa glavice svežeg kelja otkinuti liske i svaku prokuvati kratko u slanoj vodi koja vri neprestano (ja sam liske pripremila uveče - dan ranije, a tek sutradan zgotovila kašu i zapekla sarmu).

Ocediti omekavljene liske,  a za to vreme spremiti kašu (nadev ili fil) po želji.

Izdinstati (ja na vodi, ko želi može i na ulju):

1 glavicu crnog luka sitno iseckanog u seckalici
koren celera izdrobljenog u seckalici
oko 300 g mlevene junetine

Začiniti začinima po želji:

aleva paprika
mleveni biber
majčina dušica (suvi začin)
boslijak (suvi začin)
1 posna kocka za supu (ili himalajska so)

Ja sam pirinč izostavila namerno, a ko voli može i njega da ubaci (preporučujem prethodno skuvan integralni pirinač koji ja ne volim, pa ga zato ispuštam).

Po sredini svake liske stavljati kašu, a onda preklopiti sa obe strane prema sredini i urolati sarmu.

Posložiti u zemljani sud, naliti vodom i zapeći na 200 stepeni.

Prijatno!

  



Нема коментара:

Постави коментар