среда, 22. мај 2019.

MAFINI SA BRESKVAMA






Ispeći 12 velikih mafina na 190 stepeni oko 20-ak minuta od sledećih sastojaka:

1 celo jaje
50 g smeđeg šećera
50 ml maslinovog ulja
125 ml mleka
½ kesice praška za pecivo
2 kesice vanil šećera
25-30 g rendane čokolade menaž
125 g speltinog brašna

Ohlađene ispečene mafine preseći po vrhu skinuti im kapice (mada se mogu seći ravno preko polovine) i malo izdubiti po sredini i te mrvice sačuvati.

Skuvati fil od:

150 ml mleka
2 kašike smeđeg šećera
½ kesice pudinga od vanile (ja sam celu kesicu pa ispadne malo gušće no nesmeta)

U vruć fil ubaciti 60 g maslaca.

Potom u fil dodati mrvice i 250 g iseckanih breskvi i sve izjednačiti.

Filom napuniti mafine (ja sam iskoristila i poklopce pa sam i njih prekrila filom i dobila 24 mafina).



Umutiti 150-200 ml slatke pavlake i špricom pokriti mafine preko nanetog sloja fila,  a po vrhu nanete slatke pavlake ukrasiti svežim komadima isečene breskve.



Prijatno!




Нема коментара:

Постави коментар