понедељак, 17. јун 2019.

KOLAČ SA KAJSIJAMA I SLATKOM PAVLAKOM




Umutiti biskvit (klasičnu koricu ili patišpanju koliko jaja toliko kašika šećera i brašna – kako god je zvali sve vam dođe po standardu istom):

5 belanaca
5 kašika smeđeg šećera
5 žumanaca
5 kašika speltinog brašna
½ kesice praška za pecivo

Ispeći na 200 stepeni oko 10-15 minuta.

Fil:

Oko 500-600 g kajsija (opranih očišćenih i sitno seckanih; mada sam ja stavila ravno 1 kg kajsija; što više voća to bolje) sa 3 kašike smeđeg šećera naliti hladnom vodom i skuvati na gušće (ja sam malo preterala sa vodom, ali ne smeta; voda ispari; mada i neće baš, ali tako je to kad se pravi po receptu iz novina; ko garantuje da je odštampano sve tačno – recimo koliko vode ide u kajsije nije rečeno).

Potom umutiti 1 kesicu pudinga sa ukusom vanile i 500 ml hladne vode, pa kad se zgusnu kajsije (meni baš i nisu, ali su se raspale) sasuti pudnig i ukuvati na gusto. Ne može puding na tu količinu da stegne mnogo te sam ja dodala na kraju 1 kašiku goveđeg želatina (za jednu kesicu) i to mi je garancija da će sve biti stegnuto. No nema lakog kolača po težini pripreme iako tako napisaše – pomuči se čovek i kod najednostavnijeg procesa zamesi, umesi..

Preko kore preliti ovaj fil i dobro ohladiti (fil je nešto ređi dok se potpuno ne ohladi, pa se trudite da sve smestite u dobar kalup koji ima jake zidove).



Na stegnut fil naneti 200 ml umućene slatke pavlake.

Prijatno!


Нема коментара:

Постави коментар