субота, 19. октобар 2019.

ZELJANICA – moj izmišljeni recept





Potrebno je 500 g heljdinih kora za pite i gibanice (u pakovanju ima 10 listova;  ja sam savila 9 pužića-kružića; onu jednu praznu koru ubacila sam u svaki kružić po malo, da se ništa ne baci; ja sam kašu na toliko razvukla, mada ko stavi kaše malo manje može da bude i za list deseti).

Samo je potrebno smutiti kašu: brzo, lako, sve zajedno i očas posla te nafilovati svaku koru-list pojedinačno:

500 g sira (president panonski beli sir od 20 % m.m., kad nema onog od 5,5; a pošto su na policama sirevi mahom  40-45 % masnoće, ovaj je duplo nemasniji te zdraviji, a i malo slaniji od onog od 5,5% m.m.)
2 cela jajeta
dve šake smrznutog i izdrobljenog spanaća (dva paketića; zavisi kolik ste ostavili u zamrzivač)
maslinovo ulje od komine (rafinisano)
1 manja kašičica himalajske roze soli
jogurt od 0,5 % m.m.

Nalivati od oka sastojke, tamo gde nema navedena mera, neće se pogrešiti ni preterati, ipak budite umereni i štedljivi.

Promešati kašu da bude ređa i lakša za razmazivanje.

Svaku koru nafilovati, po jednu rekoh, urolati, pa saviti u krug ili u oblik puževe kućice, spirale - zavisi kakvi su vam geometrijski oblici na pameti dok spravljate pitu za doručak.

Svaki kružić premazati jogurtom i posuti sa što više kima (ne mora sve da bude susam i lan).

Ispeći na 180 stepeni dok ne porumeni.

Prijatno!


Нема коментара:

Постави коментар