четвртак, 7. мај 2020.

TROŠNI KOLAČ sa džemom od dunja





Zamesiti testo od sledećih sastojaka:

2 cela jajeta
1 kesica vanil šećera
100 g smeđeg šećera
150 ml maslinovog ulja
400 g integralnog pšeničnog brašna
1 prašak za pecivo

Odmah od testa praviti kuglice, treba što manje, a ja sam nekako osrednje, te sam drugačije okrenula od standardne procedure i nisam ih posle spajala dve po dve – bili bi to džinovski zalogaji.

Kuglice poređati u pleh obložen papirom  i sve ispeći ravno 12 minuta na 200 stepeni, ja sam malo produžila te urešala, vi ne morate i zato moji kolačići nisu trošni.

Pečene i malo prohlađene kolačiće, koji narastu, nožićem izdubiti po sredini svake kuglice i to sa dna, ali te mrvice obavezno sačuvati.

Sakupljene mrvice izdrobiti i u to dodati 300 g džema od dunja i sve izmesiti  i dobiti masu kojom će se puniti svaka kuglica – tačnije sve to izgleda kao prevrnuti šeširići od šampinjona. Dakle, svako to udubljenje ispuniti i namazati masom. Malo mrvica samih sačuvati i po vrhu sve dekorisati.

Prijatno!


Нема коментара:

Постави коментар