среда, 24. новембар 2021.

NEMAČKI NAMAZ od 3 sastojka (luk, jabuka i orasi)




Iseći na sitno jednu veću (ili 4 manje glavice) crnog luka (ja sam koristila ljubičasti organski luk).

U zagrejanom tiganju na malo ulja prodinstati luk sve dok ne postane staklast illi počne da se provide ili cakli.

Zatim, iseći 1 veću, ali neoljštenu organsku jabuku na sitne komadiće (ja sam isekla 2 manje jabuke), i dodati jabuku u luk i pržiti (dinstati) sve dok jabuka ne omekavi, a ako je potrebno dadati još po koju kap ulja ili vode (ja nisam ništa više dodavala, pošto se sve dinsta na tišoj vatri, pa pušta svoje prirodne sokove).

Posebno u suvoj šerpici prepržiti 50 g oraha krupnije samlevenih na seckalici.

Ono što se dinstalo treba smaći sa rigle, pa u to dodati prepržene orahe i blenderom sve izmiksati dok se ne dobije pasta ili masa za mazanje.

U to još dodati sledeće začine:

morska krupna so

crni mleveni biber

2 kašičice senfa

I opet sve to skupa izblendirati , ali na kratko sve dok se ubačeni začini sjedine sa masom.

Odložiti u staklenu posudicu i čuvati u frižideru.

Prijatno!

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар