четвртак, 17. новембар 2022.

KARFIOL SA KAČKAVALJEM

 

 

Cvetove karfiola trebalo je dakle skuvati u slanoj vodi, a onda ocediti.

No, pošto sam ja to kasno pročitala u receptu, uradila sam malo drugačije, a možda sam malo duže pripremala ovo jelo, ali nema veze.

Na kraju, vredelo je, jer ukusniji karfiol nisam još jela.

Na ulju propržiti:

par struka sveže ubranog mladog luka srebrenjaka

U to zatim dodati:

par čena sečenog belog luka

Potom ubaciti cvetove karfiola uzete iz zamrzivača i dugo dinstati pod poklopcem, na tišoj vatri, uz povremeno mešanje, ili dok kafriol ne omekavi isto onako kako bi omekavio da je na početku skuvan u vodi.

Začiniti jelo dodavanjem stalnih začina:

morska sitna so

crni mleveni biber

Pred sam kraj umutiti 2 jajeta i ubaciti u karfiol i još malo propržiti jelo poklopljeno.

I na samom kraju, a kad je jelo gotovo, u sve ovo ubaciti 100 g rendanog kačkavalja, promešati i ostaviti poklopljeno oko 3 minuta, ili samo dok se kačkavalj ne rastopi.

Uz ovo jelo ide obavezan prilog, a reč je o začinjenom krompiru pripremanom na ringli.

Kako se sprema taj prilog od krompira biće rečeno u narednom receptu.

Prijatno!

 

Нема коментара:

Постави коментар