понедељак, 13. фебруар 2023.

HLEB SA 4 VRSTE SEMENKI

 

 

Pomešati:

50 g semenki lana

50 g sirovog suncokreta

50g ovsenih (instant) pahuljica

50 g bundevinog semena (golice)

Zatim semenke preliti sa 200 ml vruće vode i ostaviti 1 sat da omekavi (ja sam držala 45 minuta), a onda ocediti višak vode (ja nisam ništa imala da iscedim, jer su semenke svu vodu upile).

Zamesiti testo za hleb od sledećih sastojaka:

300 ml mlake vode

12 g suvog kvasca (ili 1 puna supena kašika)

350 g belog pšeničnog brašna (meko tip 400)

250 g integralnog ražanog brašna

2 kašičice sitne morske soli (ili 1 supena kašika)

semenke (mešavina)

2 kašike maslinovog ulja

Zamešenu loptu pokriti najlon kesom i ostaviti na toplom mestu da narasta 1 sat (ja sam čekala oko 45 minuta).

Zatim pouljiti ruke i sa 4 strane razvući testo uvis, a onda ga preklopiti ka unutra i opet ostaviti još 1 sat da sve nadolazi pokriveno najlon kesom.

Po isteku tog sata od testa napraviti lopticu i malo natreti brašnom, a onda oformljenu lopticu prebaciti u pleh obložen kolačarskim papirom i premazati hladnom vodom sa svih strana i po vrhu, a onda posuti susamom i zaseći skalpelom malo dublje po sredini loptice.

Ostaviti testo pokriveno krpom u plehu da narasta još pola sata.

Ispeći hleb u rerni na 200 stepeni oko 40-ak minuta.




Prijatno!

 

Нема коментара:

Постави коментар