петак, 10. март 2023.

BRZA PITA BEZ BRAŠNA

 


Zamesiti:

120 g samlevenih (instant) ovsenih pahuljica (mogu i cele pahuljice, a ja sam imala već načete instant)

2 jajeta

150 g sitnog slanog sira

1 kašika maslinovog ulja (treba 1 kafena kašičica, ali ja sam namerno stavila duplo više, dakle 1 punu supenu kašiku, jer ovde nema drugih masnoća, a ne valja ni da sve bude nekako suvoparno)

½ kesice praška za pecivo

malo roze sitne himalajske soli (samo ukoliko sir nije dovoljno slan)

1 čaša od 180 ml jogurta (treba 200 ml, ali ja sam ovako merila radi lakoće življenja)

2 kesice zamrznutog isečenog spanaća (ili 2 obilate šake)

Okrugli pleh obložiti samo kolačarskim papirom, te u njega sasuti zamešenu masu i sve ispeći na 190 stepeni po C dok ne porumeni (treba na 180 stepeni peći, ali to je duže i zamornije, bar meni).

Razasuti u pleh, a poenta je da ova brza pita bez brašna bude jako tanka, ili nešto tanja od druge svake uobičajene projare.

Trebalo je pre pečenja posuti sve po vrhu susamom, no ja nisam čitala do kraja recept, i tek kad sam sve ispekla vidim da sam tu baš omašila, promašila, ali drugi put biće i susama po vrhu ove brze pite bez brašna.

Prijtano!

 

Нема коментара:

Постави коментар