среда, 15. март 2023.

PRŽENICE na nov način

 


Ja zapravo nikad nisam bila ljubitelj prženica, a nisam ih ni volela, i uvek sam ih nerado jela same, ali kao se tu još nađe starog sira ili fete, ili nešto drugo mlečno, e onda sam ih malo više volela. A jela sam prženice posve retko, a ne baš počesto, da ne skapam od gladi, a u novije vreme samo malo da razbijem monotoniju, te unesem i pokoju raznoliku gastronomsku nijansu u jutranji jelovnik svoj.

Ali, kad sam jutros isprobala prženice na ovaj nov način, zaključim da ću možda moći sve ovako da još ponekad ispržim prženice sebi za doručak, te da su mi se od jutros malo više dopale oduvek mrske prženice.

Dakle, potrebno je napraviti samo masu za umakanje kriški hleba, a od sledećih sastojaka:

1 umućeno domaće jaje

1 kašika belog brašna

kocka sitno rendanog kačkavalja

4 kašike grčkog jogurta (prvo dodam 2, ali da bude još malo ređe ubacim još 2 kašike)

1 vezica usitnjenog peršuna

malo sitne morske soli (na vrh kašičice)

Ovo je masa dovoljna za jednu porciju ili 5 manjih prženica, koje pravim od svog domaćeg integralnog hleba.


Svaku krišku dobro natopiti i nafilovati ovom masom za umakanje.

Ulje treba dobro zagrejati, a onda na vrelom ulju ispržiti sa obe strane prženice.

Prijatno!

 

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар