среда, 26. јул 2023.

VIŠNJEVAČA

 

Potrebno je samo:

1 kg neočišćenih višanja (ja sam imala oko 1,200)

1 kg šećera

1 litar ljute rakije

U čistu veliku staklenu teglu (od 5 litara zapremine) naizmenično sipati red višanja, red šećera, dok se sve ne utroši.

Kad se to uradi, nasuti u teglu 1 litar rakije.

Teglu povezati celofanom i odložiti na neko osunčano i toplo mesto.

Ovoga puta da ne bih se penjala na sprat i držala tegle po terasi, odnesem teglu na policu moje „Hirošime“, dakle u plastenik gde će imati više sunca i toplote nego na terasi.

Nešto kasnije sam odvezala teglu i sve promešala (povremeno treba i tako uraditi, jer jednom sam poslušala recept te nisam otvarala teglu i dovoljno mešala, pa šećer može da ostane neistopljen do kraja kao tada).

Teglu tako povezanu treba držati mesec dana najmanje na osunčanom i toplom mestu.

Pošto je višnjevača napravljena 26 juna, tek 26 jula uslediće ceđenje i sipanje u staklene flaše.

Od ove količine ispalo je skoro pa 2 cela litra.

Živeli!

 

 

Нема коментара:

Постави коментар