петак, 15. септембар 2023.

GRIZ KOLAČ – ne peče se

 

Skuvati u manjoj šerpi:

1 puding od vanile

3 kašike šećera

250 ml hladnog mleka

1 vanil šećer

U drugu veću šerpu naliti 600 ml mleka, a kad mleko provri u to dodati suvu mešavinu sastojaka (pomešati u nekoj drugoj posudici: 6 kašika griza, 2 kašike kako praha i 6 kašika šećera).

Kad se skuva čoko griz, smaći sa ringle, te u to dodati još:

2 kašike ruma i

50 g crne čokolade za kuvanje

Izmešati ručno da se sve lepo sjedini i rastopi.

Uzeti vatrostalnu činiju i oprati je vodom, te odmah u nakvašenu činiju sasuti vruć čoko griz.

Umutiti mikserom:

120 g krem belog šlaga (a trebao bi žuti šlag sa ukusom vanile; no pošto to nemam, ja sam malo improvizovala i opet dobila žuti završni sloj kolača) i

200 ml hladnog mleka

Dodati u šlag žutu kolačarsku boja (da se sačuva autentičnost boja, koliko toliko).

U ohlađen puding dodati 2 kašike umućenog šlaga i izmutiti mikserom.

Zatim u puding dodati sav preostali umućeni šlag, ali sve promutiti ručno varjačom ili špatulicom (pošto je meni malo puding bio previše stegnut i ohlađen, pa su se za moj ukus pojavile sitne manje grumuljice, ja sam morala sve malo izmutiti mikserom na najnižoj brzini, a onda se žuti sloj malo razredio, ali nema veze, biće sve dobro kad se ohladi do sutradan; i zaista jeste tako, nema greške u receptu).

Preko braon čoko podloge od griza, naneti sav žuti sloj i poravnjati.

Ubaciti u frižider i ohladiti do sutradan.

Sutradan kolač po vrhu posuti kakao prahom, kao tiramisu.

Iseći na željene kocke i servirati.

Prijatno!

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар