среда, 18. октобар 2023.

PUTER OD BLANŠIRANOG KIKIRIKIJA


300 g blanširanog kikirikija prepeći na suvo, u rerni, ali ne previše (meni se zbog 5 minuta produžetka, otelo sve, pažnji, te sam malo više prepekla, ali meni to ne smeta, čak sam dobila i jaču boju, i još bolji ukus).

Zatim, u secka staviti manju količinu ispečenog kikirikija te iseći na malo krupnije da se dobije onaj što bi Englezi rekli “crunch”, dakle hrskavi ukus, posle.

Ostali blanširani kikiriki ubaciti u secka, ali u to još dodati:

himalajsku roze so

maslinovo ulje

borov med

I na kraju u sve to umešati onaj deo krupno isečenog kikirikija.

Sasuti u neku staklenu posudicu, i čuvati u frižideru.

Ne zna se sa čim je lepše jesti puter od kikirikija. Ja sam pre neki dan jela kikiriki puter sa kriškama sveže oguljene jabuke,  a danas nameravam da to probam i premažem preko polutki sveže ubrane rotkvice.

Prijatno!

 


 


Нема коментара:

Постави коментар