субота, 30. март 2024.

PROLEĆNA BRZA TORTA - moja izmišljena

 



Još jedna brza, a prolećena, moja izmišljena torta, koja se ne peče.

Preko tacne staviti obruč (uzeti obruč od pleha kome se otključava dno; dno izbaciti, a obruč postaviti na tacnu).




Potrebno je uzeti 3 manja pakovanja piškota i svaku piškotu iz pakovanja preseći nožem preko pola, a onda svaku polutku piškote poređati u krug okruglog pleha, kome se otključava dno (prečnika 23 cm).

Piškote ređam suve i nenatopljene, zato što ći ih ubrzo preliti vrućim pudingom.




Ja sam sinoć bila umorna da natapam piškote mlekom, a poželjnije je imati malo više snage nego ja sinoć, te lepo natopiti piškote, ko želi da mu se ova torta više mrvi. Moje piškote nisu previše natopljene, ali jesu mekane. No, nije problem u natapanju, jer može i bez toga više puta dokazano, ako se sve zalije vrućim filom odmah.

Ja sam u nečem drugom napravila “propust”, a sabila sam gusto piškote da ne može da prodre fil od pudinga do dna, jer da jeste bile bi više natopljene, ali ja ne volim ni previše blatnjave piškote.  No, lepotu i ukus ove  torte ništa ovo nije poremetilo, čak je ispalo više šik, i nekako hrskavije.




Dakle, treba ostaviti malo više proreda i lufta između piškota da puding sklizne do dna, i ne moraju se natapati piškote.

Skuvati fil od sledećih sastojaka:

700 ml hladnog mleka

4 kašike šećera

2 kesice pudinga od jagode

Vruć puding preliti preko piškota.

Po vrhu poređati odleđene kupine.

Umutiti 100 g krem šlaga u prahu sa 200 ml hladne vode i naneti šlag po vrhu prolećne brze torte.




Ohladiti do sutradan u frižideru tortu, osloboditi obruča, te iseći željene parčiće za prvu i drugu užinu (osvežava na predivnom i pretoplom danu bolje od svakog sladoleda).

Prijatno!

 


Нема коментара:

Постави коментар