понедељак, 27. мај 2024.

SPANAĆ OMLET - dva sastojka



 

 

Ubaciti u dublju posudu:

2 cela jajeta  i

šaku svežeg spanaća (ja koristim odmrznuto pakovanje od 100 g, ali sam malo gastronomski pogrešila, jer nisam ocedila spanać, ali i nije neka kardinalna greška)

Umutiti dakle štapnim blenderom zelenu masu.

Tiganj malo podmazati uljem i ispeći nekoliko, tačnije treba da ispadnu 3 tanja, a manja green spanać omleta.

Ali, pošto je meni upalo u sve ovo, danas i malo vode od odmrznutog spanaća, nije moglo da se ispeče kao omlet u celosti, te sam ja iz 3 puta pečenja, dobila mnogo preukusnih, a izmrvljenih omletića ili prevratica (kad smo nekad pekli prevraticu uvek je tako izmrvimo).




Ne treba dodavati so (takav je recept autentičan), a preukusno je.

Idealno je pojesti za doručak, a može i za večeru, uz kiselo mleko, može da se nadeva poželji, da se urola (kad ispadnu celi omletići), itd.

Jedva čekam da ponovim ovaj recept i da dobro ocedim odleđeni spanać, a danas me to prosto mrzelo.

Prijatno!

 

 


Нема коментара:

Постави коментар