петак, 7. јун 2024.

DOMAĆE PRINCES KROFNE najuspešnije i najbrže do sada



 

Prvo sam zamesila testo za domaće princes krofne, a kao i uvek kad pravim princes krofne, skeptična sam ma koji recept da  isprobam, jer uvek nešto se pokaže kao nedostatak, kao nesavršenstvo.




Čak i danas po prvim potezima, pomislim da ću sve možda baciti (iako ja ništa ne bacim, već od neuspelog opet nešto napravim) ili upropastiti, kad gde čuda - nikad brže, nikad klakše i nikad fantastičnije princes krofne, i da čudo bude veće - ispadnu kao nekada, a jako davno, glomazne i džinovske, a ja takve baš volim najviše.




U šerpu pristaviti:

200 ml hladne vode

100 ml ulja  

1 kašiku šećera

Kad to provri u to ubaciti 150 g OŠTROG brašna, te izmešati dobro varjačom da se zgusne i sjedini.




Prohladiti masu samo 10 minuta, a onda dodavati jedno po jedno jaje, od ukupno 4 (pošto se dalje u receptu kaže da princes krofne neće uspeti kao bude premalo jaja, pa ako su jaja sitnija, poželjno je ubaciti 5 komada; i ja se nađem u dilemi, jer mi se nekako učini da su naša jaja sitna, te dodam i peto, a onda kad sam špricala testo razočaram se, jer je sve bilo previše razliveno, te odmah pomislim da je sve ovo otišlo u propast).

Ali, šta je tu je – nema nazad, te od tako žiđe mase, ja brzo išpricam u najveći pleh od rerne, obložen kolačarskim papirom 8 velikih krofni (umesto recimo 16 malih).




Kad sam dodavala jedno po jedno jaje - mutim sve mikserom, ali žicama, a ne burgijama.

Zatim u zagrejanoj rerni ispečem krofne na 200 stepeni po C ravno 25 minuta.

Onda uzmem moj omiljeni fil da skuvam, tek kad svatih da su krofne divno narasle, da su uspele, itd. Onaj fil najbrži i sa jako malo šećera:

Skuvati fil od sledećih sastojaka:

500 ml hladnog mleka

2 kesice pudinga od  vanile

1 kesica vanil šećera

4 kašike šećera

Kad se ukuva fil, smaći sa ringle i ubaciti pola margarina ili 125 g te izmuti mikserom.




Odmah filujem krofne.

Zatim posebno mutim 200 ml slatke pavlake i prkeo žutog fila nanosim sloj umućene slatke pavlake i tek onda stavljm poklopce preko krofni.

Nikad nisam probala ovakvu kombinaciju sa dosta šlaga, a vidim da su upravo ovakve krofne u nekakvom trendu.

Krofne su ohlađene dobro u frižideru, a pred samo  posluženje posute još prah šećerom.

Mirišu predivno, na one nekada stare ogromne krofne u poslastičarnicama pre 35 godina i malo više, kojih nema više.

Gastronomski podvig koji mi je ulepšao čitav ovaj dan.

Prijatno!

 


Нема коментара:

Постави коментар