недеља, 16. јун 2024.

GRČKA PITA OD TIKVICA

 



 

Izrendati jednu veću tikvicu ili više manjih tikvica ukupne težine 500 g, a ja koristim svoju prvu ubranu tikvicu tešku malo preko 500 g, i to neoguljenu.

Odmah tu izrendanu tikvicu posoliti i ostaviti da odstoji.

Zatim u vanglici umutiti ručno i pomešati sledeće sastojke:




2  jajeta

75 ml grčkog jogurta (ja dodajem 3 obilate supene kašike)

Zatim se dodaje pregršt raznovrsnog, a svežeg zelenog začinskog lišća i povrća:

mlada pera i glavice crnog luka

peršun lišćar

mirođija (dve savijene lulice iz zamrzivača)

sveže lišće nane (koristim zamrznutu, a sveže ostavljenu svoju nanu iz zamrzivača)

35 ml ulja, a ja nemerim, već dodajem 3 supene kašike

½ kesice praška za pecivo

150 g izgnječenog sira fete

šareni mleveni biber

sve oceđene tikvice

I na kraju, 100-115 g brašna (belo pšenično, meko tip 400), a ja sam dodala 120 g brašna.




Pleh (od šporeta minimatika) obložiti kolačarskim papirom i preko njega rastanjiti umućeno svo testo, a po vrhu posuti sa što više susama.

Ispeći oko 40 minuta na 180 stepeni po C ili dok grčka pita od tikvica ne porumeni.




Prijatno!

 


Нема коментара:

Постави коментар