уторак, 6. август 2024.

PRHKI KOLAČ SA ŠLJIVAMA

 


 

Uzeti 500 g očišćenih, a svežih šljiva (ja sam 600 g) te sitno ih iseći nožem, a onda dodati 5 kašika šećera, izmešati i ostaviti 4 sata na sobnoj temperaturi da pusti sok (ja sam držala duplo kraće, samo 2 sata i postigla sam dobar efekat popuštanja voćnog soka).




Zatim zamesiti testo ili podlogu za ovaj predivan letnji kolač,  a to je tipično testo za izradu tarta.

Dakle, zamesiti sledeće sastojke:





100 g omekavljenog margarina

1 celo jaje

3 kašike šećera

prstohvat soli

220-230 g mekog brašna

Zamešeno testo staviti u kesu od zamrzivača i ostaviti 1 sat da se ohladi (odmori).




Uzeti vatrostalnu staklenu činiju dimenzija 20x30 cm (moja činija malo veća, zato je moj kolač malo veći, a tanji - 22x34 cm), i rukom po dnu rastanjiti testo ili oformiti podlogu za ovaj super kolač.

Po isteku 4 sata (ili 2 sata u mom slučaju) u šljive još sasuti:

1 vanil šećer i

1 puding sa ukusom vanile

Sve izmešati i odmah sasuti na podlogu kolača.

Ispeći kolač oko 30-35 minuta na 180 stepeni po C.





Umutiti 200 g šlaga u prahu sa hladnom kiselom vodom i naneti šlag preko dobro prohlađenog kolača.





Prijatno!

 

 


Нема коментара:

Постави коментар