четвртак, 12. септембар 2024.

KUPIDON

 



 

Umutiti mikserom koricu od sledećih sastojaka:

5 celih jaja i

5 kašika šećera

Zatim u to dobro umućeno dodati, pa izmutiti ručno:

5 kašika brašna

2 kašike kakao praha i

1 kesicu praška za pecivo

Pouljiti i pobrašnjaviti pleh za pečenje kolača, dimenzija 25x39 cm, te u njemu ispeći koricu za ovaj kolač Kupidon ravno 14 minuta na 200 stepeni po C.




Vruć kolač odmah preliti sa 500 ml hladnog čokoladnog mleka.

Preko korice naneti prvi fil, koji se umuti mikserom od sledećih sastojaka:

1 kantica kisele pavlake (ili 700 g)

250 g šećera u prahu i

300 g mlevenog keksa (trebalo je plazma keks, ali nije što ga nema ili što je za njim neka pomama, već što je za moj ukus jako skup, te zato koristim posni keks Zlatni Pek, veliko pakovanje od oko 600-650 g za svega 210 dinara, koga sameljem, i plus mi pretekne)

Na kraju po vrhu ide drugi fil, a on se umuti od sledećih sastojaka:




Prvo umutim:

300 g šlaga u prahu sa

300 ml hladne kisele vode

Onda u to dodam zamrznute kupine 400g, (ali, ja pre dodavanja u seckalici isitnim 400 g smrznutih kupina, mada mogu i sveže, ili otopljene ko može da čeka; ja ne mogu, a kolač se napravi lako i brzo, a za manje od pola sata, a meni baš tako paše), a dodam ih u umućen šlag i samo malo promutim mikserom da se sve lepo sjedini.




Prijatno!

 

 

Нема коментара:

Постави коментар