уторак, 24. септембар 2024.

POHOVAN PATLIDŽAN na drugi način

 



 

Plavi patlidžan, ali neoguljen samo uzdužno iseći, te malo posoliti i ostaviti nekoliko minuta da odstoji.

Onda napraviti masu za umakanje, ali ja je ne pravim, jer meni je preteklo od pohovanja karfiola), a kad mi je već ostalo samo malo umaka od pohovanja karfiola, onda sam isprobala i ovako:

Napraviti masu za umakanje tanko isečenih kriški svežeg patlidžana (samo ako vam nije ostalo kao meni nečeg malo viška):

1 umućeno jaje

sitna morska so

crni mleveni biber

suvi začin origano

malo mleka

brašno

Masa treba da bude malo gušća nego za palačinke.

Ali, pravim nešto malo drugačije, mali izuzetak, te pošto je karfiol uvaljan posle ovog umaka u susam, to neću činiti uopšte po pitanju patlidžana, jer želim malo drugačiju varijantu danas na svojoj trpezi, a susam se baš mnogo potroši.

Dakle, može i bez valjanja u susam, a dovoljan je samo ovaj umak.

Prijatno!

 

 

Нема коментара:

Постави коментар