петак, 13. септембар 2024.

SPANAĆ PUŽIĆI bez sira

 



 

Posle svih današnjih radova trebalo je sebi prigotoviti doručak za ujutru, te smotati i ispeći nešto na brzinu, nešto nalik piti, a lepše od pite sa mnogo spanaća, za šta dakle ne treba ni kriška sira.

Smišljam i izmišljam brze spanać pužiće, te sve ubacim u pleh i samo mamu zamolim da mi ispeče pužiće uz svoju pitu sa sirom koju posebno pravi za sebe.

Ostalo mi je nekoliko kupovnih, a gotovih kora za pitu (u zamrzivaču), svega 8 listova, a pošto su kore jako tanke stavljam po 2 kore, a filujem samo gornju koru po rubovima, a onda je urolam i zgužvam u krug kao puževu spiralnu malu kućicu.




Ispadnu od svega 4 pužića – 3 ostavljam ujutru za doručak  a jedan kružić, smažem upravo za večeru, jer sam iza sebe imala veliki rad i umor danas (a špagete su samo predjelo i tako se brzo svare), a pužići večeras divno mirišu, i morala sam da prekršim svoje pravilo, te nešto ovako toplo da degustiram pre nego ispišem recept - i savršeno je i sve može bez trunke sira(mama je baš naprotiv imala mnogo sira i nudila me, ali ja sam htela da probam baš ovak – bez sira, te da se naviknem kad ne budem imala sira kako da preživim i prezalogajim ponovo nešto ukusno).

Kašu pripremam olako sa što manje zahtevnih sastojaka, a glavno je svež spanać ili 1 kesa odmrznutog i oceđenog spanaća i sitno isečenog – smišljam kako da trošim svoje zdrave zalihe iz “Hirošime”.




U spanać dakle dodam samo sledeće:

malo sitne morske soli

malo cnog mlevenog bibera

maslinovo ulje

1 celo umućeno jaje

I zakuvam, zamešam sve sa gušćim jogurtom

Savijene pužiće izmažem samo po vrhu uljem, i pospem susamom.

Ispeći na 200 steni.

Prijatno!

Hvala mami za pečenje pužića.

 

 

 

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар